Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης σε Οργανισμούς και Επιχειρήσεις
Ο σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους ωφελούμενους με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την κατανόηση, την ανάπτυξη και την εφαρμογή τεχνολογιών τεχνητής νοημοσύνης (ΤΝ) στο εργασιακό περιβάλλον.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα κατάρτισης παρέχει θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις σχετικά με τις θεμελιώδεις αρχές, τις τεχνολογίες και τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης. Ενισχύει δεξιότητες ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Αναπτύσσει αναλυτικές δεξιότητες και μεθοδολογία για τη χρήση της ΤΝ στην επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων και τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων. Παρουσιάζει τρόπους ενσωμάτωσης της ΤΝ στις λειτουργίες των επιχειρήσεων για την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την αύξηση της αποδοτικότητας και τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων. Προωθεί της Καινοτομία και της Ανταγωνιστικότητα ενθαρρύνοντας της υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων και πρακτικών που θα συμβάλουν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των οργανισμών στην παγκόσμια αγορά. Παρέχει εργαλεία και μεθόδους για τη στρατηγική ενσωμάτωση της ΤΝ στα επιχειρηματικά μοντέλα και τις στρατηγικές ανάπτυξης των οργανισμών.
Παρέχει εκπαίδευση στη διαχείριση των αλλαγών που επιφέρει η ενσωμάτωση της ΤΝ στις επιχειρηματικές διαδικασίες και στη διαχείριση των σχετικών προκλήσεων, όπως η επανεκπαίδευση του προσωπικού και η προσαρμογή στην τεχνολογική πρόοδο.Συμβάλει στην κατανόηση των ηθικών και νομικών διαστάσεων της χρήσης της ΤΝ, όπως η ιδιωτικότητα των δεδομένων, η αμεροληψία των αλγορίθμων και οι επιπτώσεις στην απασχόληση. Τέλος παρέχει πρακτική εμπειρία μέσω μελετών περιπτώσεων, εργαστηρίων και έργων που επιτρέπουν στους συμμετέχοντες να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους σε πραγματικά σενάρια.
Στέλεχος Εφοδιαστικής Αλυσίδας-Logistics.
Σκοπός του προγράμματος είναι η κατανόηση του περιεχομένου και των πρακτικών Logistics στο σύγχρονο περιβάλλον των επιχειρήσεων και στο πλαίσιο και της βιώσιμης ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό, στόχος του προγράμματος είναι η παροχή των κατάλληλων γνώσεων στους ωφελούμενους σχετικά με τη διαχείριση των βασικών λειτουργιών των Logistics, με στόχο την βελτίωση των επιδόσεων της επιχείρησης.
Σύντομη Περιγραφή του Προγράμματος Κατάρτισης: (μέχρι 1.000 χαρακτήρες) To στέλεχος logistics ασχολείται με τον σχεδιασμό και διαχείριση βασικών αλληλοεξαρτώμενων λειτουργιών στην επιχείρηση που αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών των επιχειρήσεων με το ελάχιστο δυνατό κόστος. Οι λειτουργίες αυτές αφορούν το αποθηκευτικό κύκλωμα, τις μεταφορές και τη διαχείριση των αποθεμάτων και αγορών. Επίσης ασχολείται με το κόστος εφοδιαστικής αλυσίδας, τον επιχειρησιακό σχεδιασμό σε μια εφοδιαστική αλυσίδα και την διοίκηση ολικής ποιότητας σε μια εφοδιαστική αλυσίδα. Τέλος ασχολείται με την στρατηγική επικοινωνία – Marketing της εφοδιαστικής αλυσίδας/Logistics και τον προγραμματισμό των απαιτούμενων υλικών και παραγωγικών πόρων μέσω MRP I & II – ERP, WMS.
Μαθησιακά αποτελέσματα:
(γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες που θα αποκομίσει ο ωφελούμενος με την ολοκλήρωση του προγράμματος κατάρτισης) Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος ο συμμετέχων θα είναι σε θέση να:
- να πληροφορηθεί για το περιεχόμενο και σημασία της εφοδιαστικής αλυσίδας και των Logistics για τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς
- να γνωρίζει τους γενικούς και επιμέρους στόχους της εφοδιαστικής σε σχέση με το κόστος αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών
- να ενημερωθεί για τις σύγχρονες τάσεις των Logistics στην εποχή του Covid-19 και της αυξανόμενης τάσης των ηλεκτρονικών αγορών που έχουν αλλάξει το ‘lastmile’ στις εφοδιαστικές αλυσίδες (οργάνωση διανομής)
- να μάθει για την ανάπτυξη των βιώσιμων εφοδιαστικών αλυσίδων και των σχετικών εφαρμογών με σκοπό την μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.
- να γνωρίζει το πολύ επίκαιρο και δημοφιλές θέμα των cityLogistics που εφαρμόζονται στις πόλεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- να αναγνωρίζει τις διάφορες λειτουργίες του κυκλώματος εφοδιασμού και τα βασικά σημεία αλληλεξάρτησης τους
- να κατανοεί τη διαφορά του φυσικού με το εμπορικό κανάλι διακίνησης, αλλά και τη σημασία συνεργασίας και συντονισμού τους
- να μάθει τις βασικές και ευρέως εφαρμοσμένες πρακτικές αποθήκευσης και διακίνησης προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου και των πληροφοριακών συστημάτων Logistics που υποστηρίζουν τις σχετικές διαδικασίες
- να αντιλαμβάνεται την έννοια και σημασία του αποθέματος, καθώς επίσης και να μπορεί να εφαρμόζει βασικές τεχνικές διαχείρισης τους, συμπεριλαμβανομένου της δημοφιλούς ABC ανάλυσης
- να γνωρίζει τις βασικές αρχές και πρακτικές αγορών (προμηθειών) στο νέο περιβάλλον
- να γνωρίζει την έννοια της ιχνηλασιμότητας στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις διάφορες εφαρμογές της (barcode, RFID, κτλ)
- να υπολογίζει το κόστος της επιχείρησης εφοδιαστικής αλυσίδας/Logistics
- να αντιλαμβάνεται το ρόλο της διοίκησης ολικής ποιότητας στην επιχείρηση εφοδιαστικής αλυσίδας/Logistics
- να πληροφορηθεί την σημασία του επιχειρησιακού σχεδιασμού της επιχείρησης εφοδιαστικής αλυσίδας/Logistics
- να πληροφορηθεί το περιεχόμενο της στρατηγικής επικοινωνίας-Marketing της επιχείρησης εφοδιαστικής αλυσίδας/Logistics
- να γνωρίζει για τον προγραμματισμό των απαιτούμενων υλικών και παραγωγικών πόρων μέσω MRP I & II, ERP, WMS
Ειδικός στο Social Media Marketing.
Ο σκοπός του προγράμματος είναι η κατάρτιση των ωφελούμενων, ώστε να μπορούν να αναλάβουν την αποτελεσματική υποστήριξη, την διαχείριση και την ανάπτυξη των ενεργειών / διαδικασιών που απαιτούνται για την παρουσία αποτελεσματική δράση ενός οργανισμού ή επιχείρησης στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και ειδικότερα στο υποτομέα των Κοινωνικών Δικτύων
Το
πρόγραμμα οδηγεί στην απόκτηση ολοκληρωμένης γνώσης για το αντικείμενο του μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων μέσα από τη
θεωρητική και πρακτική παρουσίαση αντικειμένων, τα οποία αφορούν την αναλυτική παρουσίαση των κύριων μέσων
κοινωνικής δικτύωσης, τη διαμόρφωση μίας ολιστικής στρατηγικής χρήσης των εν
λόγω δικτύων, την παρακολούθηση της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησης και του
ανταγωνισμού και την προσέγγιση των πελατών μέσω των ψηφιακών δικτύων.
Στόχος Ικανότητας : Να μπορεί ο καταρτιζόμενος να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές που έχουν ήδη συντελεστεί αλλά και δημιουργούνται στο επιχειρησιακό περιβάλλον και ειδικότερα στον τομέα του μάρκετινγκ εξ αιτίας της εμφάνισης των κοινωνικών δικτύων και της ανάπτυξης τους και παράλληλα να βοηθά την επιχείρηση αφενός να προσαρμοστεί στις νέες αυτές συνθήκες επικοινωνίας & προβολής και αφετέρου να την ισχυροποιήσει στο συγκεκριμένο πεδίο έναντι των ανταγωνιστών της.
Ο στόχος ικανότητας αναλύεται στους κάτωθι στόχους:
- Να γνωρίζει την φιλοσοφία του μάρκετινγκ και τις διαδικασίες εφαρμογής της από μια επιχείρηση.
- Να γνωρίζει τους μετασχηματισμούς του περιβάλλοντος λειτουργίας και ανταγωνισμού των επιχειρήσεων που συμβαίνουν λόγω της εμφάνισης και συνεχούς ανάπτυξης του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων και των νέων καναλιών μάρκετινγκ που αυτά δημιούργησαν.
- Να μπορεί να αντιλαμβάνεται τις νέες δυνατότητες προώθησης κι επικοινωνίας μιας μάρκας που προσφέρουν το διαδίκτυο και τα νέα κανάλια μάρκετινγκ που έχουν δημιουργηθεί εξ αιτίας της εμφάνισης και τεράστιας διείσδυσης στους καταναλωτές των κοινωνικών δικτύων.
- Να αντιλαμβάνεται τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, τους νέους τρόπους αλληλεπίδρασης μαζί τους και τα πολλαπλά σημεία επαφής μαζί τους πέραν του φυσικού καταστήματος, και ειδικότερα στα κοινωνικά δίκτυα.
- Να έχει την δυνατότητα να προγραμματίσει, να σχεδιάσει, να υποστηρίξει, να αξιολογήσει και τελικά να τροποποιήσει ενέργειες επικοινωνίας και προβολής μέσω κυρίως των κοινωνικών δικτύων, αλλά και τεχνικών του ψηφιακού μάρκετινγκ γενικότερα.